util-tehnic.ro foloseste cookies. Continuarea navigarii pe site se considera acceptare politicii de utilizare cookies.Pentru o experienta mai buna in site-ul nostru folosim si sisteme de analiza si marketing conform politicii de protejare a datelor.
Lubrifiant 100% sintetic* pentru motoarele pe benzină și diesel ale vehiculelor comerciale ușoare și ușoare echipate cu sistem de post-tratare (DPF/FAP).
Special dezvoltat pentru vehicule de la producătorii francezi PSA și RENAULT.
PERFORMANTE
SPECIFICATII OMOLOGARI
ACEA C2 / ACEA C3 PSA B71 2290*
API SP RENAULT RN17*
Calitate certificată. Utilizare recomandată în conformitate cu garanțiile producătorului. .
Recomandari IGOL - Niveluri de performanta
RN0700/0710
MERCEDES MB 229.51 / 229.52 / 226.52 / 229.31
FIAT 9.55535-S1 / IVECO 18-1811 SC1
UTILIZARE și BENEFICII
Noua formulă PROFIVE 2290 5W-30 dezvoltată de laboratorul nostru oferă o versatilitate extremă și este recomandată în special pentru anumite motoare de la producătorii francezi: PSA (Peugeot / Citroen / DS) și RENAULT Group (Renault / Nissan / Dacia).
Grupul RENAULT: Optimizat pentru toate vehiculele pe benzină (cu excepția RS și Alpine) și toate vehiculele Diesel Euro 6d (din iunie 2018), precum și pentru diesel fără FAP.
PSA: Compatibil pentru motoarele Diesel Euro 5 și Euro 6 cu filtru de particule și benzină cu convertor catalitic, cu excepția motoarelor „Blue HDI” și „Puretech” pentru care este necesară utilizarea unui lubrifiant care respectă standardele PSA B71 2312 sau PSA B71 2010 .
Nivelurile sale de performanță MERCEDES îi permit, de asemenea, să răspundă la numeroase aplicații pentru marca germană.
Pentru a completa, acest lubrifiant acoperă specificațiile ACEA C2, ACEA C3 și API SP care, legate de clasa SAE 5W-30, sunt recomandate de mulți producători care nu au o specificație internă: TOYOTA, KIA, IVECO, HONDA, MITSUBISHI, SUBARU, SUZUKI, MAZDA…
Recomandat pentru auto-utilitarele IVECO unde se foloseste uleiul PETRONAS Urania Daily LS 5W-30.
PROFIVE 2290 5W-30 oferă multe avantaje:
- Rationalizarea produsului deoarece acopera o mare parte a flotei franceze.
- Tehnologie pentru reducerea riscurilor asociate cu pre-aprindere la viteză mică (LSPI)
- Lubrifiant „Mid Saps” cu conținut redus de cenușă, sulf și fosfat pentru
conservarea filtrelor de particule și a catalizatorilor.
- Reducerea reziduurilor de la ardere pentru o mai bună curățenie a motorului și turbo
Producator: IGOL
Tara de origine: Franta