util-tehnic.ro foloseste cookies. Continuarea navigarii pe site se considera acceptare politicii de utilizare cookies.Pentru o experienta mai buna in site-ul nostru folosim si sisteme de analiza si marketing conform politicii de protejare a datelor.
Kit tratament motor pentru protectie si performanta.
NCH: aditiv de curatare a motorului inainte de schimbarea uleiului din motor.
Dizolva si disperseaza namolului din carter. Curata pompa de ulei, filtrul, segmentii, cuzinetii si rulmentii.
Efecte:
- Neutralizeaza rezidurile acide rezultate din combustie si protejeaza impotriva coroziunii.
- Restabileste compresia si functionarea optima a intregului sistem de lubrifiere.
- Protejeaza motorul de uzuri anormale sau de gripare.
- Previne contaminarea rapida a noului ulei Compatibil cu toate tipurile de motoare pe benzina sau Diesel si cu toate tipurile de ulei (mineral, semisintetic, sintetic).
Mod de utilizare:
Rulati motorul pana atinge temperatura normala de functionare, se toarna doza in ulei si lasati-l sa ruleze timp de 15 minute, se scurge, se schimba filtrul de ulei si se pune ulei nou..
Este recomandat sa se faca acest tratament preventiv la 2-3 schimburi de ulei.
Dozare: o doza de 300 ml pentru 4-6 litri de ulei.
Nano GDA: tratament de motor ce se bazeaza pe cele mai recente inovatii in domeniul nanotehnologiei si a tehnologiei antifrictiune a particulelor.
Nanoparticule sferice de bisulfura de tungsten sunt dispersate in ulei si depozitate pe suprafete metalice neregulate. Ele formeaza "micro-rulmenti", care diminueaza in mod semnificativ frecarea intre parti in miscare.
Efecte:
- Reduce uzura motorului si creste durata de viata a motorului.
- Mareste si echilibreaza compresia, - Reduce zgomotul de functionare a motorului,
- Reduce consumul de carburant,
- Imbunatateste performantele motorului, reduce consumul de ulei si fumul albastru.
Nu schimba caracteristicile de baza de ulei de motor (vascozitate, rezistenta la oxidare ...).
Mod de utilizare:
Rulati motorul pana atinge temperatura de functionare, se toarna doza in ulei si lasati-l sa ruleze timp de 15minute.
Tratamentul se recomanda la 30-50 000 Km.
Compatibil cu toate tipurile de motoare moderne pe benzina si Diesel cu injectie directa, precum si toate tipurile de uleiuri minerale, semi-sintetice si sintetice.
Nu este periculos pentru sistemul de post-tratare a gazelor de evacuare - catalizator, FAP, EGR, SCR).
Dozare: o doza trateaza 4-6 litri de ulei de motor.