util-tehnic.ro foloseste cookies. Continuarea navigarii pe site se considera acceptare politicii de utilizare cookies.Pentru o experienta mai buna in site-ul nostru folosim si sisteme de analiza si marketing conform politicii de protejare a datelor.

Produse
Marci produse

Kit curățare sistem de injecție+filtru DPF/FAP+EGR


Kit curățare sistem de injecție+filtru DPF/FAP+EGR

Ultimul produs din stoc

Comanda instant Kit curățare sistem de injecție+filtru DPF/FAP+EGR

Kit curățare sistem de injecție+filtru DPF/FAP+EGR

Echipament de curățare a sistemului de injecție + regenerator DPF + admisie/EGR/ turbo pentru diesel /benzina / DPF.


Mașina de curățat Méca este un echipament care permite conectarea ușoară la sistemul de injecție a motorului și să efectueze un tratament prin trimiterea unui fluid de curățare direct în circuitul de alimentare care înlocuiește combustibilul și permite o curățare rapidă și completă a sistemului de injecție și a motorului chiar si a DPF.


Kitul contine:

- Masina de curatat - Méca Total Engineclean (MT424)

- 6 buc. x 500 ml, TC Essence Atelier (MT503)

- 6 buc. x 1 L, TC Diesel Atelier (MT511)

- 6 buc. x 1L, TC DPF/FAP Atelier (MT558)

- 6 buc. x 600 ml, Nettoayant EGR Atelier (MT551)


Acest echipament face posibilă:


1.  Curățarea sistemelor de injecție pe benzină cu produsul nostru TCE MT503


Mod de funcționare: conectarea mașinii la sistemul de alimentare cu benzină, pornire cu 500 c3 benzină pentru a verifica montarea, apoi adăugarea dozei de TCE (500 ml) în mașină și tratarea în regim staționar la 1500/2500 t / min până la epuizarea produsului.

 

2.  Curățarea sistemului de injecție Diesel cu produsul nostru TCD MT511


Mod de funcționare: conectarea mașinii la sistemul de alimentare Diesel, porniți cu 500 c3 de Diesel pentru a verifica montarea, apoi adăugați doza de TCD (1 L) în mașină și tratarea în regim staționar la 1500/2500 rpm până la epuizarea produsului.


3.  Curățarea sistemului de injecție diesel și regenerarea forțată a DPF cu TC FAP MT558.

Pentru acest nou produs, „Atelier” folosește tehnologia noastră de injecție Curatif pentru curățarea rapidă și completă a sistemului de injecție PLUS tehnologia noastră Bi-Catalyst pentru optimizarea curățării prin regenerarea DPF-urilor.

 

4.    Curățarea sistemului de admisie - mulțumită unui al doilea rezervor și dezvoltării unui cap special de pulverizare pentru a se conecta direct la intrarea furtunului filtrului de aer. Operațiunile de injecție și de curățare EGR pot fi pornite în același timp, permițând simultan două operații de depoluare pentru o curățare completă a motorului.


Oferim și un kit de curățare admisie / EGR / turbo MT422. Acest kit permite curățarea completă a piesei de admisie. Pentru a trata sistemul de admisie, utilizați tratamentul de curățare admisie / admisie EGR TURBO MT551 - utilizabil în echipamentele MT424 și MT422.


Mod de operare: injectie


Conectarea mașinii la sistemul de alimentare, începând cu 500 c3 de combustibil pentru verificarea ansamblului, apoi adăugând doza de produs TCD (1 L) sau TCE (1 L) în funcție de combustibilul vehiculului și lăsând o staționare de zece minute la 1500/2500 rpm pentru efectuarea tratamentului.


Mod de operare: FAP


Conectarea mașinii la sistemul de alimentare cu motorină, pornire cu 500 c3 de motorină pentru verificarea ansamblului, apoi adăugarea dozei de produs TC FAP (1 L) și lăsat să funcționeze timp de zece minute staționar la 1500/2500 t/ min pentru a începe tratamentul, apoi lansați un „Atelier de regenerare forțată” cu cazul de diagnostic. Se lasă să se întoarcă până se epuizează produsul. În acest fel, se face o Regenerare Forțată „Boosted”, care îi crește foarte mult eficiența.


Mod de operare: EGR


Turnați 600 ml de tratament MécaTech® în rezervorul echipamentului Deconectați furtunul de aer după filtrul de aer, astfel încât să fie cel mai aproape de supapa EGR. Poziționați capul de pulverizare la intrarea furtunului de aer, adaptându-l la diametru, astfel încât aspirația să injecteze produsul în direcția turbo sau a corpului clapetei. Porniți motorul și verificați funcționarea corectă și setați turația motorului între 2000 și 2500 rpm. Deschideți încet robinetul de alimentare a rezervorului Așteptați ca rezervorul să fie complet consumat (aproximativ 60 de minute), apoi opriți motorul. Porniți motorul și verificați dacă funcționarea este corectă și opriți turația motorului între 2000 și 2500 rpm. Reinstalați furtunul de aer așa cum a fost inițial și porniți motorul (dacă lampa de avertizare a defecțiunii motorului rămâne aprinsă, eliminați defecțiunea folosind un dispozitiv de diagnosticare).

 

Compatibilitatea produselor MécaTech® cu mașini și echipamente concurente: tratamentele MécaTech® TCE, TCD și TC FAP, tratamentul EGR sunt compatibile cu toate mașinile recente de tratare a sistemului de injecție pentru reglarea presiunii de alimentare, au un debit suficient, pentru a colecta retururile rezervorului fără supraîncălzire si sa se opreasca automat in lipsa produsului in rezervor.


GARANȚIE: mașina Méca Cleaner este garantată timp de 1 an de la data achiziției. Comercial, MécaTech® va oferi o garanție pe viață pentru acest echipament tuturor clienților care utilizează în mod regulat produse de tratament TCE / TCD / TC FAP / EGR pentru produsul Méca Cleaner.


Kit profesional.


Vizitați site-ul nostru dedicat soluțiilor MécaTech pentru controlul poluării motorului: www.mecatech-depollution.com

 

Producator: MecaTech-Performances

 

Tara de origine: FRANTA



Fii primul care evalueaza acest produs
Pentru a evalua acest produs este necesar sa fii autentificat. > Click aici
Website detinut de Edy Impex 2003 S.R.L., CIF: RO15343589, Reg.Com: J23/536/2003