util-tehnic.ro foloseste cookies. Continuarea navigarii pe site se considera acceptare politicii de utilizare cookies.Pentru o experienta mai buna in site-ul nostru folosim si sisteme de analiza si marketing conform politicii de protejare a datelor.
Ulei semi-sintetic este potrivit pentru lubrifierea tuturor componentelor mecanice ale tractoarelor, mașinilor agricol si utilaje de constructii, în toate anotimpurile.
Este potrivit pentru următoarele utilizări:
- Transmisie mecanică prevăzută cu discuri de frână umede
- Cutii de viteze, diferențiale, axe, angrenaje etc.
- Echipamente hidraulice de ridicare și suport
- Prize de putere și ambreiaje multi-disc care funcționează cu ulei
Avantaje:
- Rezistență ridicată la oxidare
- Fluiditate la rece: pornire ușoară la temperaturi scăzute
- Stratul de ulei permanent dintre piesele metalice va proteja componentele.
- Proprietăți bune de frecare care asigură evoluția și eficiența sistemului de frânare și a ambreiajului, precum și funcționarea lor silențioasă.
- Capacitate ridicată de curățare și dispersie: motorul rămâne curat mai mult timp.
- Proprietăți de anti-coroziune și anti-rugină pentru protejarea metalului și a aliajelor componentelor mecanice.
Specificatii tehnice:
Motor
- ACEA E2-96 ediție 5, ACEA E7-08 / API CI-4 (limitare calamină)
- API CE/SF/CF-4, ACEA E7-08 (test curățare piston)
- CCMC D4/G2, MB 227.1/228.1/MB 228.3 (test curățare piston)
Multifuncțional
- MASSEY FERGUSON MF 1145, FORD M2C 159B, JOHN DEERE J27
Transmisie mecanică și sisteme de frânare cu discuri umede
- API GL-4, ALLISON C3 / C4,
- CATERPILLAR TO-2
- FORD M2C 134D,
- JOHN DEERE J20A / J20C,
- ZF TE-ML 06B, 07B
- MASSEY FERGUSON MF 1127A/1135
Hidraulic
- ISO 6743-4 HV 68/100
Interval temperatură de lucru: -33°C +214 °C