util-tehnic.ro foloseste cookies. Continuarea navigarii pe site se considera acceptare politicii de utilizare cookies.Pentru o experienta mai buna in site-ul nostru folosim si sisteme de analiza si marketing conform politicii de protejare a datelor.
Este compatibil cu EOLYS DPX42 (1999 pana la 11/2002), EOLYS 176 (11/2002 pana la 02/2010), infineum F7995(dupa 02/2010) și EOLYS PowerFlex (dupa 03/2010).
BENEFICII
- Formula universală compatibilă cu aditivii originali producător OEM,
- Recomandare simplă și mai economică decât produsul original (OEM)
- Curăță și decontaminează filtrele de particule ale motorului diesel
- Asigură un nivel de performanță echivalent cu produsul constructor.
- Reduce funinginea de carbon și numărul de particule fine
- Reduce saturația, menține curat și prelungește durata de viață viata FAP/ DPF
- Înmulțește performanța de regenerare și recuperare cu 3 depoluarea acestora din urmă
- Reduce costurile de întreținere
- Aplicabil tuturor motoarelor diesel și combustibililor, conform la cele mai recente cerințe împotriva emisiilor poluante
PROPRIETĂȚI
1. Caracteristici fizico-chimice strict egale cu produsele producătorului (% agent organometalic, vâscozitate, etc...)
2. Contine un catalizator de ardere cu agent organometalic care permite indepartarea la temperatura mai scazuta a funinginei de carbon (360°C fata de 550°C fara aditiv)
DOZARE SI APLICARE
- Umplerea rezervorului de aditiv original al producătorului (OEM): urmați recomandările furnizate de producător
A se folosi numai pentru autoturisme cu motor diesel
Aceasta tehnologie este folosita pe vehiculele cu motoare proiectate de PSA/Stellantis:
- BMW (2007-2010)
- Citroen C2, C3, C3, Picasso, C4, C4 Picasso, C5, C6, C8, Berlingo, C-Crosser, Jumpy 2, Jumper 2, Jampy 3, Xara Picasso
- DS3, DS4, DS5
- Peugeot 206, 207, 307, 308, 406, 407, 508, 607, 807, 1007, 4007, 5008, Expert 2, Exper 3, Boxer II/ III, Partner II/ III/ IV
- Fiat Ducato 2, Scudo 2, Scudo 3, Ulysse 2
- Ford (Focus II, C-Max) din 2003 - 2009, Fiesta V/ VI
- Lancea Phedra
- Mazda (3 1,6CD) din 2004 - 2009
- Volvo (S50, V50, C30, S40, V70, C70) din 2004 - 2009
- Mini
Număr OEM de referință
973665, 997995, 973685, 973686, 973697, 9736A0, 9736A1, 1623961580, 1623961680, 83058, 80614, 80614, 80617, 80619, DPX42176, DPX 42/176, 623961580, 623961680, 02260, 88246, 88247, 88248, 88261
Mode folosire:
- Conectați setul de umplere la rezervorul de aditiv.
- Conectați tubul de recuperare a trusei la accesul de preaplin al rezervorului de aditiv și puneți un recipient gol sub furtun pentru a recupera aditivul în exces.
- Așezați sticla de aditiv deasupra nivelului rezervorului pentru a efectua umplerea gravitațională (faceți o intrare de aer în sticla pentru a optimiza umplerea)
- După umplere, reconectați conectorii.
- Cu ajutorul unui dispozitiv de diagnosticare, este de obicei necesar să informați computerul de management al motorului (ECU motor) că rezervorul de aditiv a fost reumplut.
Producator: MecaTech-Performances
Tara de origine: Franta